kvällstrött?

två inlägg idag. ibland behövs det. klockan är 22.22. jag är piggare än någonsin och funderar inte på att gå och lägga mig. imorgon går jag i skolan till halv 5,de är najs! ingen läxa än så länge..eller jo det har vi,men pallar inte plugga!
var inne hos millan en runda innan. sen såg jag sex and the city. nu datar jag. och alla som känner mig vet att jag har damp nu. hanell är full på en onsdag,coolt. mysan saknar jag. fredag blir det stockholm. hem söndag natt. upp tidigt. och nästa helg är det fest.fest.fest.fest. för nu kan jag vara uppe hur länge som helst eftersom jag inte säljer tidnigar längre.hanell fyller år på fredag också,grattis! de är kul i skolan ibland. idag var det kul. mycket skoj. vart man än kollar på söder ser man en snygg kille,inte fyskam. superhuman tycker jag är en mysig låt med chris brown. M. det var allt om denna och nästa vecka typ. tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0