Måndag

Idag har jag haft mys dag med Matilda och Thirisia,en heldag med er är verkligen kanon,guldvärd!
Imorgon väntas match på kvällen sen på onsdag ska de packas och fixas för på torsdag åker jag
och Hanell till Göteborg. SJUKT! När jag står där på lördag,18.00 kommer jag nog inte fatta något!
Nej,jag är fest sugen och vill göra något. och allt dedär händer på fredag och lördag. Men när vi
kommer hem på söndag ska de planeras,för jag vill dock ha en utklädningsfest innan skolan börjar 
och de ska jag se till att de blir!=)

this boy


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gummistövlar är livet! =)

2008-08-05 @ 00:27:18
URL: http://chiquito.blogg.se/
Postat av: My

hoppas det är fitn väder uppe i götet bara :D hihi . ses imorn då? jag sover i k-stad inatt så. <3<3

2008-08-05 @ 13:57:55
Postat av: H som i hanell. MHM

jag är nervös nu. För allt! dem spelar för tidigt, va måste gömma drickan i buskarna utanför eftersom man inte får ta in något sånt, tänk om det regnar USCH plus att min kamera har fortfarande inte kommit! men vet du vad ? det löser sig, det gör det alltid! PS. skickat om klassbytate och sånt nu, det är fullt i klassen egentligen MEn jag har mina knep. mamma hjälpte mig, det ska gå vägen!<3

2008-08-06 @ 14:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0