Nya tag!

Igår var det grillfest på Ovesholmsslott med blandannat mina lagkamrater men också andra vänner,och det var mycket trevligt! Jag vaknade 9 (!?) igår morse och gick upp och åt frulle och allt vad jag gjorde. Efter det gled jag bara runder,hade inget och göra. Städade lite här och var sen satt jag lite vid datan men anners gjorde jag inget. Vid 3 ungefär kommer Maria hem,då blev det roligare. Då satt vi och snacka och skratta åt bilder och lite annat. Sen blev klockan halv 6 och jag och Linnea drog upp till Ip där damerna och herrna också var! När vi förfestat lite åkte vi upp till slottet. Det roliga va att vi var 6st som skulle kläma in sig i en lite Golf där ena sätet inte gick och sitta i så alla satt i varandras knä så det blev helt imigt(?) på alla rutor,och då lägger Nagge in kommentaren att när man pakerat kommer 10st ut från bilen och alla rutor är helt igen imade,hahaha,det låter kanske inte så roligt men jag tror jag skratta åt det i flera minuter. 
 
När vi kom fram satte vi oss vid bord 5 för dem som vill veta. Vi började dricka lite,mingla och så. Sen kom den äckliga maten fram som inte ens var genomstekt så den åt vi inte så mycket av. Efter det började alla dra upp sina vodka flaskor och allt vad de hade och visor och sång drogs igång! Sen kom bandet in och jag,Linnea och Mårtensson önskade en låt "sånt är livet". Det som hände på dansgolvet går inte förklara här,men det var nog det roligaste under kvällen! Sen hände de inte så mycket mer. Jag och Linnea drog hem vid 12 tror jag,va trötta och så..då kom Martin och hämtade oss och den lilla färden hem var riktigt skoj. Varmt som in i helvete i bilen och trångt också en hans golf! Och nu sitter jag här,ska ta på mig sen packa till matchen men också ner en snabbis till wä! Och till sist vill jag säga att Ovesholms IF är det bästa som finns,inget gör mig så glad som ni i mitt lag!! Och min kära syster Josefine,som alltid ställer upp i ur och skur! Nej,nu tar vi nya tag och ser framåt! Här kommer lite gamla bilder från träningslägert med laget.

Kommentarer
Postat av: Syster

Den satt långt inne <3

2008-08-26 @ 21:26:59
URL: http://joesefijne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0