Andra gången gilt?

Jaha ja, andra året i rad man ligger och är sjuk på julafton och det är illa! Min lilla älsklings Linn har fått kräksjukan och jag tycker så himmla synd om henne, och hoppas såklart det inte är de jag också fått! Anners har jag i år fått perfekta julklappar av tomten, nästan som man blivit lite bortskämd både hos mamma och pappa, men det bästa var nog nitendo Wii och Guitar Hero, vi bara lirar & lirar!! Iallafall, så älskar jag Alice Svenssons "these words" (CD versionen), man kan inget annat än bli glad av den låten. Nu ska jag snyta ut 100kg snor ur min näsa, fräscht va?! hihhihi. HADE!:)
Hur goa är inte mina småsyskon?! Plus amanda också såklart!

Kommentarer
Postat av: cassandra

snuuutttissarrrna! /t.l

2008-12-25 @ 17:04:58
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-25 @ 17:10:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0