Första advent!

Dagen tillbringade man inte hemma utan i långtråkiga skolan! Fast idag var det ändå lite skojsigt. Hanell was back in the days och vi hade våra dagliga damp. Roligast var nog när jag skulle berätta att jag frågat Bossy om hur islamer stavades, då han la världens asgrav och förklarade för fröken Jessica är det kallas muslimer,OPS, men innan jag sagt svaret till Hanell lägger hon in världens bitchigaste tonläge och säger: amen det heter ju islamistisker! Hon är lia dum i huet som mig! =) Idag har jag också varit flitig och jobbat på med läxorna, dock längtar jag lite smått till imorgon då det är bollsport med killarna,linnea och sara! 24 dagar till julafton, mysigt och jag ska räkna ner dagarna!

/ Jessiiiee

Kommentarer
Postat av: Nico

Bollsport ftw;D Vad gjorde ni, fotboll? :P

2008-12-02 @ 18:49:37
Postat av: Anonym

fotboll precis!=)

2008-12-02 @ 19:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0