spazz if you want to?

Det är inte lätt och vara seriös nu när jag haft damp sen jag kom hem, men ska göra ett tappert försök! Idag var en riktigt slapp dag. Började med engelska och kolla film, efter det åt vi lunch och linnea & jag drog oss ner till idrotten/bollsport där vi idag möte 3:orna, inte speciellt kul, men ändå! Sen på pedagogiskan,som vi trodde skulle vara tråkig,drog vi till med lekar som var riktigt roligt. Börjar 11 imorgon, riktigt slapp vecka nu innan lovet. På fredag ska jag och tilde ta spruta,ser vi framemot. hehe! På fredag blir de fest sen får vi se vart kvällen tar oss!
En sak som gör mig lite irriterad är när folk är sura hela tiden, syftar inte på någon speciell, men håll med mig om att de är riktigt tråkigt när alla sura för inget och de blir värsta stora saken av de?! Känner mig lite smått irriterad på såna människor som aldrig kan vara glada och leva för stunden.. nej nu har mitt glada damp gått väck och de skyller jag på andra sura människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0