fest

hela helgen har bjudits på festligheter. i lördags förfestade vi hos baggen i öllsjö med wä folket,inget går upp emot det! massa skoj och skratt sen drog vi in till stan vilket var väldigt lamt. jag frossa i mig en hel langos och en mellan pommes sen åkte jag mätt och belåten him! igår förfestade vi hos linnea som var jätte kul! dans,skratt och lekar. vi beställde också kebab eftersom vi vill bli tjucka. sen åkte vi in till stan,bussen var bäst! men som sagt,jävligt lamt inne i stan. inget roligt alls faktsikt. fast jag höll ju mig till hanell så lite skoj var de allt! höhö. fick även ner en hel langos igår också! dessutom satte vi oss en virvelvinden,full och glad skrek vi, JAPP! tack för en riktigt trevlig helg. på tisdag åker jag till båstad!
Hajk

Kommentarer
Postat av: cassandra

gooomman.. är martin insmörjad idag tro eller får han bada?

2008-07-06 @ 18:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0