Hanell och My

igår började mitt sommarlov. jag och hanell tog bussen till bromölla för att sova hos mysan! god mat fick vi och efter det kollade vi på henne thailands resa,sen drog vi på och bikinin och satte oss och svettades i bastun. där efter sprang vi ner till hennes sjö och badade! de roligaste var nog när vi började snacka om marabou reklamen,när dem gamlingarna hoppar in nakna sen kommer ett helt moppegäng, och då helt plötsligt kommer 2 människor! hahaha,hanell fick panik samt my. riktigt kul,sen basta vi igen och snacka massa skit. sen låg vi på mys rum och snacka och frossa i oss mat och kollade lite film. vaknade upp till en mysig frukost sen drog jag och hanell hem. snart ska jag på fredriksdals teatern med familjen. imorgon ska de festa,ojojoj, de kommer bli kanon med mina brudar! :) <3

Kommentarer
Postat av: Hanell

Hjärta på oss!

2008-07-18 @ 18:46:47
Postat av: My

sommar det!! nästa vecka blir det camping (Y)

2008-07-26 @ 17:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0