lördag

herregud vilken kväll igår,haha! jag my hanell gjorde käk och sånt hemma hos mig och förfestade lite.efter det drog vi till emils systers lägenhet med emil och vippa,väldigt trevligt! efter det drog vi på någon jävla muf fest i stan där de var folk..efter det tog vi bussen till åhus,men efter att hoppat av där blev vi av med våra festpolare så där stod vi,i pissregnet,men inte ska man klaga! så vi hoppade på bussen igen. åkte hem till hanell och somna direkt. man kan väl säga att man fick för mycket av de goda igår,men man lever ju bara en gång=) att vakna upp till denna tassande mini saken var riktigt mysigt,och jag är tok förälskad i den!!!snart ska jag va med millan och idag har spanien tjajorna,matilda och isabella, kommit hem!!!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0