Söndag

Hela denna veckan har varit underbar! den har spenderats med mina bästa släktingar och fy sjutton vad skoj jag har haft. Lördagens bästa var: "Nej,nu kan jag inte dricka mer,då kommer jag rasta grävlingen".hahahaha. halledah,släkten är bäst! men förtillfället känner jag att jag saknar mina vänner! har nästan inte träffat någon på en hel vecka. Innan lekte jag med Millan,sen trackade jag Tissan att vi skulle ut och gå med hon är tjock och slapp så de blev inget av de och Matilda svarar inte på sms:et,såhär sitter jag,och tänker! Men denna veckan ska jag inte umgås alls med några släktingar,jag ska kalla den veckan "kompisveckan". För denna veckan blir de stranden,tältning och fest,så hör av er,vill träffa er alla! Nu har jag ipoden i öronen och lyssner på sjuhelvets bra musik. Imorgon ska jag upp tidigt för då ska jag till stranden med mina favoriter! Sov gott med er.

life is life is life is good

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0