HOOOOLLLAAANNNDDDD

jag är nästan stum,för tio minuter sedan skrek jag,det var de enda jag gjorde!
Holland går ut på plan emot VM:s tvåa - Frankrike. Missar första halvlek,men blir uppdaterad att dem leder med 1-0. GÖTT,tänkte jag! kommer hem precis lagom till andra. ska man säga tur? naaaajj..Van persie lyckas iallafall trycka in ett mål,målvakten rör bollen men den går in. Frankrike blir ännu mer aggresivar och Henry,som är offside,tippar in bollen. vad tar de? 10sekunder? sen jääävlar gör Robben ett av de snyggaste målen från vänster kanten. UNDERBART! Frankrike pressar,Holland spelar underbar fotboll,sjukt underbar! två miunters tillägg. och när det återstår några sekunder,får Sneijder en pass,det enda jag tänkte var att tyck in den jävla bollen för det är du fan värd. thehe! jovisst,gör en vändning precis framför straffområdet och skjuter med högern hårt och elegant,över alla och in i ribban tar den!EM:s snyggaste mål av den snyggaste personen! jag lider med er,som inte såg matchen med mig. FÖR FYFAN VAD JAG BLEV GLAD! jag är fortfarande stum..WESLEY SNEIJDER!!!!!!!!! Holland 4 - 1 Frankrike.
Holland kommer ta hem detta. jag vet det.

 


Kommentarer
Postat av: louise

haha jaa men det blev inte film, kollade på holland istället. VILKEN MATCH. dom kommer vinna hela em

2008-06-14 @ 21:33:14
URL: http://mlouise.blogg.se/
Postat av: cassandra

men goooomman.. här hittar man dig bland bloggarna, så trevligt. så sött av dig att skicka ett goooomman-sms klockan 9 en fredagkväll när jag stod och jobbade;)

2008-06-15 @ 09:54:07
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0