midsommar

matilda,som kastade sitt pissa papper utanför toaletten igår,har precis åkt hem. snart ska jag bege mig till stan och träffa mina kusiner. ikväll blir det till andersson, där jag har gjort upp lekar och allt vad man ska ha på midsommar,de kommer bli kanon! jag saknar att my och hanell inte ska komma bara,men träffar säkert dem sen.
imorgon däremot ska jag fest med min bästis/partypingla - millan. 
nu blir det till att städa upp här på rummet,det ser lite stökigt ut..
HA EN KANON MIDSOMMAR ALLES!
en såndär kväll man aldrig glömer  Jessy Tessy!
       I love you

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG!!!

2008-06-20 @ 10:21:45
URL: http://chiquito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0