I miss my best friend..

Sitter här och tänker på helgen. La mig typ 12 fredag och lördag & vaknade 10, så sjukt utvilad, men sen vet man att efter morgon dagen kommer man vara så jävla sleten.. och veckan kommer gå så sakta bara för jag,vi, alla längtar till lördag!! Så nu sitter jag och försöker bli glad med massa bra låtar,finns inget bättre! Cyklad till konsum idag med ipoden i öronen och underbar musik, det var faktiskt väldigt skönt, sen fick jag röra på mig lite med efter allt tjockande av godis i helgen. Nej nu säger jag Tack och Hej och ge mig LÖRDAG!

Kommentarer
Postat av: HAnell

LÖRDAGLÖRDAG! förresten, jag köpte en peruk(orkade inte vänta längre) fast den var inte en sån jag skulle ha, den står rakt upp där framme och är klarblå! jag ville ha rosa eller röd, men det fanns inte. JAHA hejdå ;) ses imorgon mate

2008-11-09 @ 22:31:52
Postat av: Olivia

AHHHHH LÖRDAG FFS!

2008-11-10 @ 20:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0