Julkänslor på friskis!


Igår såg jag, malin, tilde, lisse och amelie skräckfilm och tuggade massa godis. "all the boys love mandy lane", inte jätte bra men ändå bra och spännande, se den och Luke grimes som spelar i filmen, ooooh hela högen blev kära i honom! dock inga snygga bilder på google på han, utan nu får helt enkelt se film så förstår ni vad vi menar! idag har jag och tilde tagit ett jobbigt pass på friskis och ska fortsätta i den riktningen med sim&gym också. nu väntar jag på att klockan ska bli 8 så Real Madrid kan börja lira.
Heeeejsålänge

Kommentarer
Postat av: cassandra

mohahahha! har du börjat på friskis pysen?

2008-11-30 @ 20:39:25
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: cassandra

hohoho! hoppas vi ses där någon dag då ;D ehm.. var håller du hus? du trakasserar mig inte så ofta längre och det är jag liksom inte så van vid!

2008-11-30 @ 21:42:49
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: SIS

SJUKT DÅLIG :D

2008-12-05 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0