Love lockdown - Kanye West

Denna underbara låt som jag har som överskrift tycker Jag är en mycket skön låt, speciellt efter den coola showen på gårdagens MTV Europe Music Awards det var så sjukligt bra! Så, två chips-påsar och ett pringels rör plus dippa.. jag tryckte i mig hela pringelsen och johanna de andra typ plus läsken, alltså våra magar, Hahaha, såg ut som gravida! Idag har varit en lite så damp dag tycker jag, iallafall efter geografin och efter skolan. Hanell joina mig hem och jaaa, damp kom som vanligt & så kollade vi i skolkatalogen från 7:an, asså, alla man känner nu som man ser, så guuuuuulliga! Sen har jag precis träffat Matilda, Malin , Lisse och Emma lite som var roligt!=) Ögonen stängs snart men ska kämpa lite till framför datan, ska kolla peruk till Olivias maskerad fest som jag redan längtar efter!!! Då blir det att sätta igång Scrubs nu, säsong 5 som jag fick av Malin, danke!

inte ens ord, hahaha. finito,hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0