T M H

Känner att det ända jag skriver och klagar om på min blogg är skolan och plugget, så nu får jag väl hålla mina känslor för mig själv! Sitter och kollar bröllopsform på 4:an, man får verkligen en tänkare när man ser vad mycket skit man äter,usch! nej, nu ska det ätas frukt istället för godis.. helgen kommer bli en mys helg, inget festande utan bara ta det lugnt. Sen vill jag gärna träffa min vänner som jag nästan inte snackat med på en vecka p.g.a allt plugg som snurrar runt i huvudet, thirisia, matilda och hanell, känner er saknade!! Nyår vill jag också ta och bestämma, bara längtar på att få gå runt och handla glitter och glamour, och julhandla, oooh vad mysigt det är,nu kan väl också snön ta och falla ner så man kan sitta med en varmchoklad mjölk framför brasan med sina kompisar och snacka skit och minnen..Oh,vad jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: cassandra

<3 / tiss

2008-11-29 @ 15:38:50
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0