döm inte trädet efter barken

idag låg jag på min säng och kände att något saknades
jag kände mig tom men kom inte på vad det var som fattades
jag visste att de inte var något långt ifrån mig
jag visste att det var något som betyde allt för mig
det var en del av mitt liv och utan de skulle jag dö
sen plötsligt,som en blixt från en blå himmel kom jag på det
jag tog på mig skorna och sprang allt vad jag kunde
när jag väl va framme kände jag kärlek, massvis med kärlek
jag kramade det hårt och sa en sista gång
- det kommer alltid va vi två, du och jag, one tree hill..

Kommentarer
Postat av: Olivia

oh oh pocahontas!!!! vi äro bra jessy, ;)

2008-10-12 @ 21:12:10
Postat av: cassandra

ja ditt lilla kötthäng.. din film! tur inte jag skriver min box varje gång du skriver om lucas skott för då hade du haft en miljon kommentarer. det hade varit lite nerrrdigt!

2008-10-14 @ 17:56:11
Postat av: cassandra

glömde ju nästan... OFFER!

2008-10-14 @ 17:56:29
Postat av: cassandra

haha oooops. du vet jag skriver så snabbt på tagenterna att jag inte ens hinner tänka :D

2008-10-14 @ 18:21:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0