En trött J

eftersom jag bara sov 3 timmar i natt åkte jag hem från skolan lite över 10, men icke fick jag sova när jag kom hem utan var tvungen att göra pedagogiskledraskapsuppgiften (långt ord),he-he-he. Får väl rätta lite imorgon på den tror jag. när jag var klar med det,kl.3, satte jag igång one tree hill och såg det tills nu. fick boxen igår och har redan sett 3 skrivor, 3 återstår, i juuuuuuust loooooove it! så nu gör jag inget,lite rastlös faktiskt, får väl sätta igång 4:e skivan snart..OBS,såg precis världens fetaste röv hänga och slänga utanför datafönster,NAJJJJJZZZZZ! tjej middag i helgen och disney kväll,någon som är på?=) är hemma själv på lördag,hhihihii. DOCK ingen sprit denna helgen..
HEEEEEEEEEEEEJ

Kommentarer
Postat av: cassandra

haha din jävla slyna.. passa dig:)

2008-10-06 @ 20:09:09
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: johanna

JOOOOOOOOOOOOOOOO SKYYYYYNDA DIG. dt är sjukt, ja mår illa så spännande det är. sinnes.

2008-10-06 @ 21:06:37
Postat av: My

jag är på på tjej/disney kväll =) hihi . kolla in min blogg dude ;)

2008-10-07 @ 17:54:27
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: HANELLIIIISH

fest hus VIRRE ju..... men vi behöver inte överdriva drickandet, kanske inte dricka alls? JO eller?

2008-10-07 @ 21:03:24
Postat av: My

okej daa =) ska du och hanell på fest?

2008-10-08 @ 07:15:06
URL: http://birch.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0