galet trött och arg och glad..

vi har ett prov,en hemtenta,två inlämningsuppgiter och massa italienska och engelska till nästa vecka, går man på söderport ska man inte vara rädd för läxor inte! dem är sjuka i huet och jag hatar ing-britt, riktigt hatar. för er som inte vet,hon har oss i geografi(lär sig om land och allt skit om ni inte visste), fast egentligen är hon en samhälls lärare. ja,men iallafall, hon har under alla lektioner varje gång frågat: "är det någon som kommer från gärdsköpingen?",eftersom henne hjärna är efterbliven kommer hon inte ihåg att hon frågat, vi blir varje lektion "alla griglia" (som betyder grillad) av henne och hon har en pirajatand som sticker ut i underkäken. på lektioner snackar hon inte om geografi utan om samhälle som hon är så jävla kåt på. jag hatar henne och hennes fula cykelhjälm hon alltid har på huvudet och jag är såhäääääääääääääär trött på skolan, därför pluggar jag inte idag,aldrig!
nu ska jag ner till wä och hämta pengar för imorgon ska jag bli riktigt blond vilket jag längtar efter!
sen blir det också bio imorgon "Patrik 1,5" som äntligen kommit!!
nu ska jag nog skicka sms till tissan och se vad hon gör.


saknar oss! saknar oss! saknar oss! saknar oss! saknar oss! saknar oss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

älska oss!

2008-10-16 @ 17:08:10
URL: http://chiquito.blogg.se/
Postat av: cassandra

ah, mina babes hela högen! fler sådana bilder vill vi se i din blogg bruttan.

2008-10-16 @ 18:54:07
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0