Hej hopp,ganska fint väder!

Jag tror jag är hungrig. Just nu sitter jag och lyssnar på Beyonce - If I were a boy, tycker den är mycket mysig och fin! Kl. 3 ska jag vara på vårdcentralen och skriva på lite papper, hoppas tilde&tissan hänger på,mysigt och gå en promenad i detta vädert! Lov för min del, mycket skönt. Längtar till måndag, då blir de restaurang och mys med tjajorna!

You don't care how it hurts
Until you lose the one you wanted
Because you've taken her for granted
And everything you had got destroyed

But you're just a boy

Kommentarer
Postat av: My - miljöbloggen

Varför är du ledig din tötn?? :D saknar dig på italienskan ju ;) har även köpt present till dig idag vare sig du vill eller ej! pöössssss

2008-10-23 @ 18:27:54
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: cassandra

hemska hemska hemska fisunge. jag ska spöa dig en vacker dag!

2008-10-23 @ 18:30:23
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0