jessyjess.blogg.se

här sitter jag,en fredag kväll med äckligt godis och kollar på one tree hill och bölar! Ikväll är en sån kväll där jag är känslig,av massa olika anledningar. men tror faktiskt att jag dras med lite i one tree hill,massa dramatik och kärlek och allt vad det är, man tänker väl för mycket helt enkelt. imorgon är det lagfest iallafall,ska bli jätte kul, senare kanske jag ska festa med hanell,men vi får väl se! Nu måste jag kolla one tree hill igen,för lucas är så förbannat snygg..

the first cut is the deepest

Kommentarer
Postat av: My

hoppas du får skojj ;)

2008-10-04 @ 12:44:21
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: olivia

tack för allt jessica, <33 det betyder så mycket att du bryr dig och tack för låten spelar den på gitarr nu:D

2008-10-04 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0