Lördagsfest!

JÄVLA IDIOTER! Blir så jävla arg när jag hör att små skitungar stulit massa saker, första Hanell sen Artan och nu Johanna! En varning, håll i era saker för in i bombens!!
Just nu gör jag inget,vill göra något men ingen kan leka. Men ikväll blir det att äta på Kristianstadpizzeria med tjajorna sen blirre festa i Åhouse, kommer bli askalas!
Sen visade sig att jag är hemma själv i både ovesholm och i wä, sjukt skönt!
Oh,om en stund ska jag göra tomatsoppa med en stor klick creamfräsch in the mitten,det är så sjukt GOTT!
Sen måste jag städa och lite så,mossans order! Och en sista sak..
JAG VILL HA SOMMAR!


Kommentarer
Postat av: haneeeeeeeeLL

folk ÄR sjuka! blir så trött! åh, den bilden:) vi är snart där igen<3

2008-10-11 @ 12:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0