En höstig onsdag

GRATTIS MINA BÄSTA FAVORITER PÅ 1-ÅRSDAGEN!!!!
Idag firar Millan och Fredrik 1-årsdag och jag hoppas jag kan få vara lika glad om ett år igen!
Idag slutade vi för en gångs skull tidigt, vi slutade redan kl.12. Fast jag och Hanell var tvungen att plugga så vi satt kvar ett tag och åkte hem vid halv 3. Sen pluggade jag, var kan de varit, 5 minuter på italienskan sen pallade jag inte mer och satte igång Prison Break och idag kan jag meddela att jag grät en hel flod,puuuhh idag var det sorligt! Sen åt jag lite kebab, känner mig lite halv kass och snart ska jag sätta igång Prison Break igen! Imorgon blir det tandis,längtar faktiskt så jag kan få av skiten jag har i munnen. Och sist men inte minst är det fest på fredag och jag längtar. Sen lördag vet jag inte och på söndag blir de bio,hihihi! Nu ska jag kolla PB och fy sjutton var killen är snygg! hejsålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0