Härliga Stockholm

I fredags morse gav jag,jossan och johanna oss till Sveriges hjärta - Stockholm! Vi kom vid 3 och då började vi med att åka till johannas morbror och packa av oss alla väskor. Sen gick vi en runda på stan en snabbis sen på kvällen åkte vi till Patrik och Annika för att käka och umgås. De hade världens finaste lägenhet, enda minuset var att de bodde i världens smalaste lägenhetshus och ungefär på 25våningen av 40 typ och jag med mina höjdskräck,ACK! I en halvtimme stod jag i lägenhet och det kändes som den gungade och jag blev heeeeelt smurrig och mådde inte så bra,men när vi satt oss ner vid matbordet gick de över som tur va,PUST! Nästa dag åt vi frukost på stan där jag drack VÄRLDENS godaste varmchokladmjölk,lägger in bilder någon annan dag på den,men den var MUMS! sen shoppa vi. åt ute på kvällen,sen kollade jag och jossan på NRJ in the park,fett najs! Dollarman,Lazee,Afasi var helt klart bäst.riktigt ös. sen sprang vi då på söndagen,och det var så himla skoj. jag kom första in av mig,jossan och johanna,mycket viktigt att tillägga! sen åkte vi hem,packade och åt ute på en jätte mysig och god resturang. sen åkte vi då hem 11 på natten och det bästa var nog att vi åkte med MFF. jag och jossan busade lite med MFFkillarna bakom oss, det var skoj. sen satt lagets snyggaste kille bredvid mig så jag var hel nöjd! Nej,nu orkar jag inte skriva mer. ska iallafall ut och campa imorgon med vår klass och 3 till. hajsålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0