jessyjess.blogg.se

Då har vi överlevt 2 prov på en dag! Klumpen man hade i magen innan proven och klumpen som försvann efter proven,den känslan är jävligt skön! Jag och Hanell skolkade också från Geografin idag (coooola). Idag ska jag leka med Hanellish om hon kan se till och skriva,anners ska jag springa över till millan och fredrik. Imorgon är det fest hos millan som ska bli jätte skoj! Äntligen guldgänget samlat för engångs skull!=)
Detta hoppas jag var den sista gången vårt trams&flams drog igång för jag orkar inte gå i veckor utan att kunna ringa,springa över,skratta,dampa,festa,åka sparkcykel,snacka på bussen,snacka,krama,slåss och allt annat vad jag alltid gör med dig. jagälskardig!=)

det finns inget bättre
när man cyklar i höstvädert
och kinderna blir rosröda

Kommentarer
Postat av: johanna

japp vi skiter i allt dt gamla nu och har skoj! för dt vet jag att vi kan :) ses kanske hos millan ik`v! <3

2008-09-20 @ 12:03:48
URL: http://hagiiis.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3<3<3 ikväll

2008-09-20 @ 14:22:08
URL: http://chiquito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0