Prison break

Idag har det inte hänt så mycket. Gick upp vid 10 och städade hela källaren (duktigt), sen drog jag upp på match vilket gick sämst och den bitchen som spelade där har gjort att mitt humör har varit aggresivt hela kvällen!! Iallfall beställde jag,pappi,johanna,linn och linus kinamat och åt det (pappi köpte också hem pringles och 1,5liter läsk till mig) som jag sen kl.6 har suttit och ätit och kollat på min favorit serie - Prison Break. Men nu blev jag rastlös så stängde av de. Väntar på att Millan ska skriva att hon är hemma så jag kan springa över till henne! Imorgon är det plugg sen skolan hela nästa vecka förutom helgen då vilket betyder fest,jag längtar redan! Mer har jag inte att säga än att jag mår illa av alla chips och läsk som jag tryckt i mig. Hejsålänge!


MY LOVE MY LOVE MY LOVE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0