Jessyjess.blogg.se

Då var det söndag och jag börja känna paniken för skolan,det känns verkligen som vi hade sommarlov denna veckan och de suger riktigt mycket att veta att vi ska till skolan på tisdag och Psykologiinlämningen gör de inte lättare.

Dock har lovet varit sjukt bra!! I Fredags förfestade Jag,Linnea,Matilda och Maria hemma hos Linnea för att sedan dra ut, och ett två tre så kommer också två andra damer och joinar gemenskapen, Thirisia och Isabella. Vid 11 tar vi bussen, vi går åt olika håll, jag och mina andra kamrater går till Kffs klubbstuga och var där i ungefär 15minuter så drog jag till Class där jag mötte upp Issa,tilde och thirisia. Riktigt fin kväll. Igår blev de grill,dricka och vattenpipa hos malin med mina favorit töser och vi hade de riktigt mysigt. Matilda blev bäng,de var skoj..
Idag ska jag plugga Psykologi och ikväll blir det träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0