Onsdag jadå!

Då har jag i cirka 2 timmar haft sprutande adrenalin i kroppen som har gjort att jag fått ut veckans damp, så är är helt slut nu. Sitter med psykologin och har lyckats skriva en sida, men ändå känns de lungt,vet exakt hur jag ska skiva så fixar de i helgen,hehe! En riktigt schysst sak som hänt är att jag på fredag får en ny mobil, känns riktigt skönt. Har velat byta ett tag nu sen när jag gick in och frågade visade sig att jag fick de gratis dessutom,riktigt fina grajor.

Igår var jag och min bästa johanna på vift i Balsby hos Aron och kollade fotboll och tog de lungt,skön kväll faktisk.
Nu ska jag ladda hem lite bra musik till helgen.

Kommentarer
Postat av: cassandra

mupp! du är så ful som bara måste skicka ett sms. synd jag inte såg dig. ha!

2009-04-16 @ 12:32:13
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: cassandra

haha nej men jag hade tyvärr inga pengar på mobilen. förstår att du blev ledsen när din favvis inte svarade!

2009-04-16 @ 15:39:36
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0