Simrishamn nästa!

Igår åkte jag och mina två bästa vänner till kivik/simrishamn för att fika,umgås och mysa! Fast när jag tänker efter så blev de nog mest damp och skratt vilket var helt uuuuuuunderbart, inte skratta så mycket på länge. Vi hade picknik på stranden,kastade vindruvor (stackars anka som fick en i huet..), spillde vatten,skrattade åt fula människor, åt mat, tog foto och retade varandra på de där oschyssta men roliga sättet. Hur kul som helst och jag längtar till vår road-trip!!

Hela veckan fram till skolan är nu planerad,skönt på något sätt men ändå inte. I helgen blir det fest iallafall, ska bli super!
Nu ska jag gå för ikväll blirre bio med två favoriter.
två bästa vänner på vift i simrishamn

Kommentarer
Postat av: Tilde:)

Doåång mitt i huet på lilla ankan, har aldig skratta så mkt :) <3

2009-04-09 @ 17:51:01
Postat av: Anonym

Doåång mitt i huet på lilla ankan, har aldig skratta så mkt :) <3

2009-04-09 @ 17:51:41
Postat av: Anonym

FY FAN VAD VI ÄR BRA!

2009-04-09 @ 18:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0