down down

underbara helg. köpenhamn och nerd var helt magiskt. igår hade jag thirisia och my så jävla kul,speciellt när alla tre slänger ner sina mobiler i marken,normalt ellä? (ellä användes en hel del igårkväll). idag är jag riktigt fullbak,kan va för att man inte sovit över huvudtaget i natt. jaja,sen en fett jävla förkylning har jag fått, så har idominsalva runt hela näsan för den är jävligt röd nu kan jag säga. nu ska jag krypa ner i sängen och kolla hemmafruarna och snyta sönder mig.

denna sommaren har varit den bästa,har inte ord. nu väntas bara calella med min extra familj och min helt underbara kompis,thirisia!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-08-16 @ 17:46:46
Postat av: c den bästa!

hiihihihihihihi.. en månad kvar på tisdag;)c

2009-08-16 @ 19:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0