lördag

Det är galet ovanligt att jag ligger hemma en lördags kväll men måste säga att det faktiskt är skönt,blev hyfsat hårt igår eftersom hanell fyller år idag så det blev utgång på banken! fin kväll,som alltid. Onsdags var ju också riktigt kul och det var då Jens skapades. FF springer jag och snubblar på en trottoar,fyfan vad jag har ont i hakan och ser för jävla dum ut men thirisia fick ju sig ett gott skratt.
Nu ska jag snart lägga mig. var hemma 3 i natt och gick upp klockan 8, sålde tidningar sen stressade jag inte till stan eftersom jag,linnea och olivia skulle jobba för bilcity. från 10-3 gick vi runt på lilla torg och delade ut flygblad,mina ben är HELT döda nu,fyfan.
Iallafall säger jag godnatt, att det är 21 dagar till spanien och att ilove thirisia
 

Kommentarer
Postat av: t

jens. love! haha

2009-08-30 @ 13:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0