Monday

fyfan vad jag är trött och klockan är bara lite över tio. Imorgon väntas skolan klockan ett..
man blir fan lite ledsen när man tänker tillbaka på sommarlovet,jag har aldrig trivts så bra,hoppas de inte tar slut bara för sommaren är över, men de tror jag inte!:) nu jävlar ska vi välkomna hösten med massa jävla skratt och fester,dock spanien innan (längtaaaaaaaar). just nu hade jag velat mysa med en bra film och en söt liten kille, mest för att jossan precis berättade hur romantisk nikolaj var igår,hhihi.
NU ska jag, vet inte.


från tivolit i fredags. fyfan vilken underbar kväll

Kommentarer
Postat av: Syster

min kille är bäst. ledsen att behöva säga det men ingen kan slå honom :)

2009-08-18 @ 03:01:14
Postat av: syster

ledsen att behöva säga det men min kille är bäst, ingen kan slå honom! :)

2009-08-18 @ 03:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0