N*E*R*D köpenhagen 14 augusti

Vilken dag jag hade igår med min bästa vän. Vi trotsade regnet(kom dock på natten) och tog det stora steget och tältade på thirisia baksida,inte illa! Massvis med skratt,damp och godis. Vi somna till denna låten som betyder att jag alltid kommer förknipa denna låten med henne,hihi PUSS och iloveyou.http://www.youtube.com/watch?v=7wJ-VPqFzy0

Nu ska jag snart cykla till willys med linnea och handla mat till kräftkalaset på lördag.
Sen ska jag pack och dra till hanell för imorgon ska vi till köpenhagen och kolla på nerd,pharrell,kan bli årets bästa kväll.


Förra året på WOW stod jag och hanell längst fram (tältade i 6timmar),tror inte vi kommer stå längst fram denna gången. På denna killen är fan ta mig allt snyggt,men jag bara smääälter när han har dem jeansen och skorna på sig.
Jaaaa,jajaja,ge mig morgondagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0