Tjock helg!

Helgen har bjudit på många roliga saker! I fredags förfestade Jag,Tilde,Lenny och Frida i Rinkaby innan dem skulle dra ut på grand&class, jag däremot tog bussen till wä och sedan bilen upp till oveshåsa där Jagge och några till joinade. I lördags åt jag och farmor mat tillsammans eftersom de var alla hjärtans dag, efter det åkte jag och tiss upp till huset och förberedde lite innan Hanell,Hagis och My kom. Tokig kväll men ändå rolig, haha! Igår låg jag,hagis och thirisia hela dagen i soffan (tro mig,hela dagen) och åt bara en jävla massa skit,kollade på film och dampade. "wow, fantastiskt". Idag har jag degat i soffan hela dagen också,sjukt skönt!!

Kommentarer
Postat av: cassandra

offer! glömde lägga ut klänningen i köket igår men påminn mig att ge dig den när du är här nästa gång. hur går det med grey's? hoho.

2009-02-17 @ 11:57:01
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: cassandra

jag säger då det.. va fan skulle du gjort utan mig?

2009-02-17 @ 17:54:28
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0