24 Januari..

Och ett stort grattis till två personer som fyller 18år - Frida & Svenne! Måste erkänna att fast än jag höll på och dö när klockan ringde imorse så var det en mycket skön morgon-tur med tidningarna,uppfriskande och härligt! Igår var jag hos Malin en liten stund med tilde,emma & lisse, vi körde ett spel som var hur rolig som helst!
Efter det cyllade jag till Tissan och tjabbade med henne hela kvällen, plus lite lite damp, men vi var sönder trötta så vi får skylla på de!! Nu är jag jätte trött i benen och ska om cirka 3 timmar in till stan och möta KDFF på konstgräs och efter det blir de snabba ryck hem och sedan vidare till Niklas! Ha en trevlig kväll

Got everybody watching what I do
Come walk in my shoes
And see the way I'm living if you really want to
Got my mind on my money
And I'm not going nowhere

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0