9 Januari 2009

Och matilda Rydèn blir 18 år gammal, grattis grattis grattis min stjärna! Kvällen har spenderats hos Tilde med Johanna,Louise,Emma,Isabella,Amelie,Lisse,Malin och matilda såklart, två andra hjärtan som inte kom,som jag saknar mycket mycket, är tissan&millan! Vi hade super mööjsigt och massvis med skratt som alltid. Nu sitter jag hemma såhär tidigt för jag inte får vara ute längre, så de blir att flytta upp till min pappi ett tag! :) Imorgon blir det plugg och ett tråkigt kalas på kvällen.. Nu ser jag framemot nästa fredag som antagligen kommer bli kalas!

Heeeeeeeejsååålääänge!
Ps. Finns inget bättre än mina vänner,ni vet vilka ni är!:)

Kommentarer
Postat av: johanna

bäääääääääääästa

2009-01-12 @ 12:00:21
URL: http://hagiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0