Ett nytt 2009

Gårdagen bjöd på mycket festligheter. Började redan klockan 2 att duka och laga mat hos Lisette som vi skulle tillbringa kvällen hos. Maten var uber god och mina flickor var som vanligt underbara att umgås med! Med mycket skratt&dans så firade vi de nya året mycket bra, fast än somliga fick ligga på toan hela kvällen!
Sedan gick jag,Matilda & Malin hem från öllsjö vid halv 4 tiden och även Matilda och jag hann med att ta en laxamacka innan vi gick och la oss! Mysig morgon med matilda med mycket flams&trams och sedan passade jag på, i det underbara vädert, att gå från wä till ovesholm, ipod med förbannat bra musik och härliga sol, finns inget bättre än att gå i! Nu väntar jag på att Emelie ska skicka bilderna så jag kan slänga upp dem här!

2008 har varit ett sju helvetes bra år och jag hoppas 2009 blir det också!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0