Ett underbart lov!

Man kan sammanfatta detta lov med ett ord: Bäst!
Jag har haft ett underbart lov med mina vänner och det hade inte kunnat bi bättre.
Igår avslutade vi lovet med att festa till rejält och jag har inte haft så kul på länge!
Vi förfestade hos vippa på hans rum med ungefär 10pers i de lilla rummet.Efter det tog vi bussen in till stan för att egentligen inte göra något, men det slutade med att jag hamnade inne på Class. Tyvärr kom inte Johanna&Louise in så jag försökte få in dem hela tiden. Smart som jag trodde jag var sa jag: "Hoppa över snabb nu,dem ser er inte" Så dem hoppade över och vi skulle precis springa in då vakten tar dem. Så jag gick ner igen, men då kom emil och ligan och sa jag skulle gå upp så jag gick upp. Då ser jag hur 3 vakter kollar och pekar på mig och jag förstod att jag nog inte skulle stå kvar, så jag offrar mig ner i trappen men hinner inte för att vakten slänger sig över mig, "Du tjejen,du ska nog inte vara här". Så han slängde ut mig och där stod vi som fånar. Arga gick vi upp till Jossans kompis lägenhet igen, precis vad C4 hotell, och det var där de roliga började. Vi 3,själv i lägenheten, hög musik, en arg granne som plingar på och säger "nu får det vara nog,stäng av den jävla musiken, det är en måndag och vi ska sova!!!" 3 skrattande tjejer och en tjej på telefon som lägger sig i garv. "fucking cunt. you don't fuc whit me. you fuck. bitch, donät thinkg oy are ngtn" - så hette vi på msn och skrev till allt och alla. Taxin hem var helt sjuk, bilen till Bruno och hos Bruno. Helt perfekt hela kvällen tills en galen mamma fick hämta en full Jessica, men det är sånt man får ta när man har kul!!
Nu ska jag "plugga" och sen ska jag nog inte göra något,för det får jag inte.hihi!

Ha det bäst!

Älskar henne!

Kommentarer
Postat av: cassandra

ja, man är ju dum om man inte passar på att endast äta gott.. inte fan får det sen när man är död! förresten, fick ditt sms men pallade inte svara. okkkkkkkk? ching balla bacon

2009-01-07 @ 21:00:05
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: johanna

bästa kvällen:D älskar dig <3

2009-01-07 @ 21:36:23
URL: http://hagiiis.blogg.se/
Postat av: louise

hahah det var bäst;)

2009-01-09 @ 17:11:08
URL: http://thismoment.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0