nu ska det bli mat

nu ligger jag och deggar på thirisias rum med laptopen i knät. Innan låg vi ute och solade, och jävlar vad det brände,men nu såklart kommer dem äckliga molnen så nu ligger vi här inne istället.
Idag ska jag och thirisia tillsammans med min familj åka till helsingborg och kolla på fredrikdalsteatern,det är en tradition som vi gör varje år, faktiskt mysigt.
Imorgon flyttar jag upp till pappa men innan dess ska jag gå på stan med hanell och shoppa lite,har ju fått lönen nu. Sen på kvällen ska jag och millan mysa inne hos mig eftersom pappa och dem är i götet.
På fredag får vi se vad som händer men på lördag blir det 18årsfest hos amelie och sedan vidare till aaaandy, eller M&M, fast vill egentligen inte till M&M,men man har ju sina anledningar,lalalalallalaaaaaaaa.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0