tttttttttttttt

Har man inte världens bästa vän? När man åker tidigt till jobbet och säger till att hon kan göra vad hon vill och ändå bäddar hon sängen, vattnar blommerna, klipper gräset och städar upp! världsbäst. Och jag längtar något så fruktansvärt till helgen,har nästan lite pirr i magen. I alla fall så har jag sprungit en runda innan,dammsugat och snart ska jag stryka lite. Är fruktansvärt trött idag så ska bli mysigt att ligga framför tv:n och bara slappa och lägga sig i tid. Dock kommer jag sakna min andra halva i sänge, höhö, hon som klagar hela natten på och hon är varm sen när man vaknar tro fan hon ligger med långbyxer,t-shirt OCH strumpor, gaaaaaaaalen.
Fredag och lördag, förfest hos mig med blandannat denna låten. dör av längtan!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=xSUJ-M8RopM

Kommentarer
Postat av: t

sååååååååååååååååååååååå jävla fint.

2009-07-15 @ 12:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0