Sommarlov!

Idag gjorde jag min sista läxa och de känns så uuuuuuuunderbart skönt! Klarade Engelska B, VG i Samhälle B och Geografi B. Jag är så lycklig. Det firade jag med att handla upp mina absolut sista pengar på ett par marinblåa converse, mamma&pappa kommer döda mig, därför måste jag fjäska så jag kan få lite pengar.
Nu ska jag snart till Bilcity och presentera mig igen, är sjukt nervös inför nästa vecka, men det är pengar!! Sen blir de träning och sen kommer väl min apa in här på kvällen lite..FÖR VI SKA HA KUL PÅ FREDAG OCH FYSJUTTON VAD JAG LÄNGTAR!!!
Hejmäer

Kommentarer
Postat av: cassandra

haha.. smart aaasssss! köpa converse för sista pengarna. du och grabbarna på bilcity. hett hett hett! jag ska hälsa på.

2009-06-09 @ 20:28:45
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: Thissan

Så nu är jag en apa också slyn-ansikte? jajaja, ringer i morgon bästa.

2009-06-10 @ 21:52:30
Postat av: cassandra

svar ja! så jävla bäst:)

2009-06-14 @ 10:06:54
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0