Tio dagar kvar

Det är helt sjukt att vi slutar nästa fredag, jag längtar så jag dör! Dock är jag väldigt glad att vi har ett år kvar, jag vill fan inte ut i jobblivet ännu, no no no. Igår stekte jag hemma hos Johanna hela dagen och badade pool vilket blir en repris om en timme. Imorgon har jag två prov, matteomprov och svenska prov, kommer gå åt helvete, sen till fredag har vi en essä som ska lämnas in(vad de nu är?) SEN, efter det, DÅ ÄR JAG SÅ JÄVLA FRI!!!!!  Ledig en vecka sen blir de nya tag på mitt underbara jobb på Bilcity i tre veckor..jag är fan nervös! haha.
Siesta var så galet kul så jag har inte ord, insaaanne.
Nej nu ska jag packa och sen åka till Johanna, bjuder på ett klipp från favorit låten just nu.

http://www.youtube.com/watch?v=NtJxy0zc7nU

Kommentarer
Postat av: louise

siesta va niiiiice :D

2009-06-02 @ 17:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0