Äntligen fredag!

En fredag och jag har dragit på mig Linns sjukdom - förkylning och hosta, illa nu till helgen!
Menmen, jag är piggare nu efter att ha sett två filmer "Lords of dogtown" och "revolutionary road", tänk och leva som dem gör i Lords of dogtown,helt underbart hade de varit!!
Lottapotta-fitt-lärare kan vara den sjukaste jag vet,möte med henne och rektorn på torsdag,fyfan.
Imorgon ska jag umgås med bästa thirisia,tilde och johanna.
Idag blir de passning med siso till Linn&linus och sedan kommer tilde också,mys kväll!!

Kommentarer
Postat av: hanellllishhhhh

fan ta lotta, provet var det sjukaste jaG varit med om. Sen pratade jag med henne också.. Hon hade ju sagt att det man får på nationella får man i betyg. Men nej sen idag sa hon till mig att det nästan kvittar för att jag kommer få vg ändå, kanske. för jag har fått vg på allt typ. HON ÄR KNÄPP. OCh ja, jag vill ha JAY och jag vill va där där där. skate och öl, röka HEJJJJJ. vi hörs PUSS

2009-03-27 @ 20:18:31
Postat av: Anonym

hon är så sjuk efterbliven så det är inte sant,värsta mötet på torsdag HEJSAN! JAAAAAAAAAA,jaaaaaYYyYyyyyy,nammmnaaammm. OHHFAAAn.. jaa,ring typ

2009-03-28 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0