Jessica

Då var de dags för match för första gången i år,trevligt.
Igår bråkade jag och jossan med en blatte-unge, uppkäftig som fan och han förtjänade de slagord han fick!!
Senare på kvällen var jag med mina favoriter, tilde och tissan,bäst!!
Idag har jag sålt tidningarna, gick segt idag, nästan inga hemma. Dagens roligaste är nog att Jossan inte vågar erkänna att hon varit i min garderob och lånat kläder, fast än hon har mina kläder i sin garderob som jag hade i min igår och mamma och fredde såg henne springa ut och in hela tiden,haha!
Ikväll blir de slapp och mys med mina favoriter.

<3

Kommentarer
Postat av: cassandra

ja lite tråkigt men som tur är regnar det aldrig länge:) erkänn, du saknar mig? ingen som köper tidningen av dig i helgen? stackare. nästa helg ska jag köpa! hahaha

2009-03-21 @ 15:32:55
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: Jossan

Du är cpskadad :)

2009-03-24 @ 17:10:02
URL: http://joesefijne.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0