SOL!!!

Kan denna dagen bli bättre?! Ledig från skolan till fredag och solen är framme!!!
I måndags gick jag och la mig halv 8 och sov till kvart över 7,sjukt för att vara mig.
Igår var en ganska slapp dag i skolan, tränade på kvällen som var sjukt sköönt och sova sedan när jag kom hem.
Nu sitter jag här, duktigt glad eftersom det är sol, har strykit lite kläder så mamma inte dampar,ska göra mig en god frukost och sedan promenera upp till ovesholm i detta vädert! :)
Minus är matteprovet på fredag, kommer gå rent åt helvete,kan inte ett piss,
men imorgon ska Lisse hjälpa mig med matten när vi tjejer åker till amanda och ska ha bak-dag,mööjs!

Kommentarer
Postat av: cassandra

bra!:) men idag regnar det faktiskt. inte så roligt precis! hur är det hemma? vår har jag hört? pussgriseknorre

2009-03-21 @ 03:07:31
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0