Sydkoreas ekonomiska utveckling från 1945 till idag

Imorse gick jag upp kvart i 9 för att äta lite gröt och sedan sätta mig med samhälles uppgiften som vi har till imorgon. Den uppgiften vi har fått kan nog vara den svåraste vi någonsin haft. Jag och Johanna satt hela kvällen igår med dethär arbete, eller analysen, och när vi söker "Sydkoreas ekonomiska utveckling" på internet kommer en svenska C uppsats upp om den,känns tryckt att veta vilken nivå vi ligger på med denhär uppgiften. Iallafall är jag hemma idag för att göra klart den,och den ska väl iallafall bli Godkänd efter allt slit och alla utbrott jag fick igår,hiih!

På fredag åker vi med laget till Karlskrona på träningsläger,jag längtar riktigt mycket. Och för dem som inte vet
så går alltid våra lag-fester utför och det är nog det bästa och roligaste med att spela i Ovesholm, helt CrraaZZYy!
NU ska jag läsa igenom arbetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0