vi drar till malmö!

Idag har jag och min älsklings johanna varit i malmö hela dagen och köpt hem nyttiga saker!
Jag köpte mig ett par låga röda converse,en skinjacka och ett par jeanslegins.
Johanna vet ifan vad hon köpte,de var så mycket så har inte koll men fint varree!:)
Sitter just nu och funderar på vad jag ska ha på mig på lördag..tror jag har en idè faktiskt!
Prov på torsdag i italiano sen kommer jag släppa loss ändå till söndag morgon,fyfan vad kul de kommer bli!
Och som vi innan sagt,finns de väldigt gott om idioter i vår lille stad, härligt!
PS. vi träffade även "popcornet" som är med i hipp hipp idag, coolT!

Skänker en tanke till de två miffona på uranusvägen som på tisdag(?) åker till thailand,
lås garderoben anners kommer vi snylta,he he he

Kommentarer
Postat av: cassandra

haha jag vet redan att du kommer sakna mig! onsdag åker vi ;) jag ska sätta fett hänglås på min garderob plus låsa min dörr och ta nycklen med mig. chelzo erbjöd sig att passa min garderob men då vet vi alla hur det slutar. ska tänka på dig när du går i skolan, säljer kvp och fryser röven av dig. hoho! ps. träffade din mamma på friskis för en stund sen, haha hon är klockren. hon skrämde mig mitt i passet! ;)

2009-03-02 @ 19:46:37
URL: http://casablanca.blogg.se/
Postat av: cassandra

haha, ni två? det skulle vatt något det va. mina utbrott? jag har aaaaldrig några utbrott. bara när det finns irritationsobjekt i min väg, dvs. ni två! hajen står på mitt rum. haaaaaj hajen!

2009-03-02 @ 21:51:12
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0