bajskorv

Jag förstår inte människor som hittar på massa saker och sprider falska saker. Då är man fan ta mig inte normal någonstans och i kristianstad finns det gott om sådan fittor rent utsagt. vad vinner man på det? vad får man ut på det framförallt? aldrig varit med om något värre och ibland ångrar man att man lärt känna sådana människor. ibland? näää ångrar nog faktiskt helt jag lärt känna såna människor :) fast de vet man ju inte från början, de är ju synd..

JAJAAAA, god mat blir de ikväll (om de går i magen) sedan ska jag till stan, jaaaaaaaaaaaaa :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

de människorna är rövhål, har inget liv och är avundjsuka på dig! pes. saajj till om dee ää någon jaah ska banka skiten ur:) des.

2009-11-24 @ 14:03:30
Postat av: Anonym

pes igen. det var från C! des.

2009-11-24 @ 14:03:51
URL: http://emmycassandraellida.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0