friday

Okej. I onsdags gick jag och johanna ut för att fira hon blivit 18. förfest hemma hos j, sen shota på hessle med tilde, sen till bbq för att förfesta med tobbe och figge. På bbq bjöd killarna på ALL dricka, och det var ej lite. På banken sedan bjöd de också på ALLT! helt sjuuuukt och jag och johanna fick nog lite för mycket av de goda(äckliga? tequilla, öööhh). sedan blev de en galen natt i en lägenhet på söder,HAHAHA!
Dagen efter..jag har inte ord och jag tänker inte berätta vad som hände men johanna vet och de räcker. ussschhh!
Idag mår jag fint, har fått i mig lite mat iallafall och varit hos tandis och fått goda beskedd om tänderna :)
Ikväll blir de tjejmiddag i degeberga och imorgon ska jag träffa min efterlängtade kusin!
PUSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: HAGIIIIIIIIIIIIIIIIIS

HAHAHAHHAHAHAH :D asså ja älskar oss, så galet kul :D <3

2009-11-20 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0