Monday, monday

Fyfan vilket väder det är idag!! Blåser sönder ute och jag känner inte alls för att gå ut med min hals och åka till Tandis klockan 4. Men jag måste, såklart. Iallafall så blev det ingen skola för mig idag eftersom jag hostade sönder i natt. Jag har ingen röst, vilket är sjukt ovanligt eftersom jag aldrig tappat min röst innan och för att jag inte har några mandlar. Men nu ska jag snart ringa vårdcentralen eftersom det kan vara halsfluss jag fått, KUL..
Så nu sitter jag och pluggar Svenska C, ganska roligt idag faktiskt.
 I Helgen blir det ingen fest, har jag och thirisia bestämt, duktiga som vi är :)

I fredags hade jag en utav mina bästa kvällar. Mina vänner är guld och jag älskar dem sjukt mycket (låter lite bögigt kanske men det är jävligt sant). I lördags blev det disney kväll med Amanda, Emelie, Linnea och Isabell och det var gaaaaalet fint och vi skrattade så vi fick ont i våra magar!
Nää nuuu ska jag fortsätta plugga och just nu tänker jag på min bästis som om två veckor på onsdag åker till London..gör lika ont i magen varje gång vi nämner det, MEN jag hoppas hon får kalaskul med svänne( går inte ha tråkigt med honom,HAHA) och att hon får pussa sönder sin pojk,hiihhihi. Love u :)

Kommentarer
Postat av: th

tusenpussarpådigocksåomduvill!

2009-11-02 @ 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0